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portada Winefulness: It'S Time to Stop and Smell the Rosé (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
96
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781784727093
Categorías

Winefulness: It'S Time to Stop and Smell the Rosé (en Inglés)

Amelia Loveday (Autor) · Mitchell Beazley · Tapa Dura

Winefulness: It'S Time to Stop and Smell the Rosé (en Inglés) - Amelia Loveday

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Winefulness: It'S Time to Stop and Smell the Rosé (en Inglés)"

Winefulness is the new mindfulness.Cancel the hot yoga and pick up a cool Pinot Grigio - sometimes all you need is a nice glass of wine. Through the good times and the bad, it's always there to pick you up and it's always got your back. So enjoy this collection of wine wisdom for the soul, and learn to view the world through rosé-tinted glasses.As the old saying goes, where there's a wine there's a way.Includes inspiration such as:- It isn't wise to keep things bottled up - No Champagne, no gain- Life is a Cabernet, after all- Every cloud has a Syrah lining- Do things for the right Rieslings

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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