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portada Theory of machines-I (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
172
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.0 cm
Peso
0.26 kg.
ISBN13
9786139455379

Theory of machines-I (en Inglés)

M. Amareswari Reddy (Autor) · M. N. V. Krishna Veni (Autor) · LAP Lambert Academic Publishing · Tapa Blanda

Theory of machines-I (en Inglés) - Reddy, M. Amareswari ; Krishna Veni, M. N. V.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Theory of machines-I (en Inglés)"

Theory of machines-I covered all topics for engineering students. Beginning with an Introduction to Mechanisms and Machines, the authors goes on to cover Graphical and Analytical approaches to Velocity analysis, Mechanisms with Lower pairs, Gears, Cams, Gear Trains The book is inclusive of three appendices on Units, Mathematics and S.I. Units. The book is self-contained and the authors maintains a fine balance between practice problems and conceptual clarity. The book is also used for the candidates of competitive examinations like Indian Engineering Services(IES) and GATE.

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El libro está escrito en Inglés.
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