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portada The Startup'S Guide to Customer Success: How to Champion the Customer at Your Company (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
446
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 2.3 cm
Peso
0.51 kg.
ISBN13
9781641371889

The Startup'S Guide to Customer Success: How to Champion the Customer at Your Company (en Inglés)

Jennifer Chiang (Autor) · New Degree Press · Tapa Blanda

The Startup'S Guide to Customer Success: How to Champion the Customer at Your Company (en Inglés) - Chiang, Jennifer

Libro Nuevo

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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Startup'S Guide to Customer Success: How to Champion the Customer at Your Company (en Inglés)"

Are you looking to start or grow a customer success team? Customer success is no longer just for companies with large teams and resources. It's a company mindset that can unlock the biggest opportunities in business. Customer success can help streamline experiences, grow product engagement and loyalty, and more importantly - retain business.In The Startup's Guide to Customer Success, Jennifer Chiang presents a guide on how to plan, execute, and grow your own customer success team and the actionable steps that you can take to champion the customer at your company.Learn insights such as: * The four attributes Shreesha Ramdas, CEO and Co-Founder of Strikedeck, says are must-haves when hiring your first customer success team* How Jamey Jeff, Managing Director of Customer Success Solutions at Coastal Cloud, reevaluated QBRs to derive more value for his customers with less work* How Maranda Dziekonski, VP of Customer Success at Pared, manages her time wisely to not only get everything done, but fight fires and plan aheadThis book is for everyone from new customer success leaders, CEOs and VPs who want their company to be more customer-centric, to start-ups who are starting their own customer success teams

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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