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portada The Craving Mind: From Cigarettes to Smartphones to Love – why we get Hooked and how we can Break bad Habits (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Prefacio de
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.8 x 13.7 x 1.8 cm
Peso
0.25 kg.
ISBN13
9780300234367

The Craving Mind: From Cigarettes to Smartphones to Love – why we get Hooked and how we can Break bad Habits (en Inglés)

Judson Brewer (Autor) · Jon Kabat-Zinn (Prefacio de) · Yale University Press · Tapa Blanda

The Craving Mind: From Cigarettes to Smartphones to Love – why we get Hooked and how we can Break bad Habits (en Inglés) - Judson Brewer

Libro Nuevo

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Reseña del libro "The Craving Mind: From Cigarettes to Smartphones to Love – why we get Hooked and how we can Break bad Habits (en Inglés)"

A leading neuroscientist and pioneer in the study of mindfulness explains why addictions are so tenacious and how we can learn to conquer them "I found [The Craving Mind] to be one of the best things I've read . . . on addiction."--Ezra Klein, New York Times. "Accessible and enjoyable. The Craving Mind brilliantly combines the latest science with universal real-life experiences--from falling in love to spending too much time with our phones."--Arianna Huffington We are all vulnerable to addiction. Whether it's a compulsion to constantly check social media, binge eating, smoking, excessive drinking, or any other behaviors, we may find ourselves uncontrollably repeating. Why are bad habits so hard to overcome? Is there a key to conquering the cravings we know are unhealthy for us? This book provides groundbreaking answers to the most important questions about addiction. Dr. Judson Brewer, a psychiatrist and neuroscientist who has studied the science of addictions for twenty years, reveals how we can tap into the very processes that encourage addictive behaviors in order to step out of them. He describes the mechanisms of habit and addiction formation, then explains how the practice of mindfulness can interrupt these habits. Weaving together patient stories, his own experience with mindfulness practice, and current scientific findings from his own lab and others, Dr. Brewer offers a path for moving beyond our cravings, reducing stress, and ultimately living a fuller life.
Judson Brewer
  (Autor)
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Judson Brewer es psiquiatra. Su propuesta está basada en la combinación de su experiencia y formación profesional, especializada en adicciones, con su propio entrenamiento personal –de más de veinte años– en mindfulness. Investigó lo que denomina la ciencia del autodominio (self-mastery) y lo aplicó al desarrollo de programas para el tratamiento de abuso de sustancias y trastornos alimenticios que lo convirtieron en un referente internacional en la materia. Es el fundador de Claritas MindScientes, donde trabaja desde el mindfulness y técnicas de neurorretroalimentación en varias afecciones. Es, además, profesor de Psiquiatría y Medicina y director de Investigación en el Departamento de Mindfulness en la Universidad de Massachusetts.
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