CELEBREMOS EL MES DE LAS MADRES CON DESCUENTOS Y ENVÍO GRATIS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Tesol Student Teacher Discourse: A Corpus-Based Analysis of Online and Face-To-Face Interactions (Routledge Advances in Corpus Linguistics) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
252
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138927773
N° edición
1

Tesol Student Teacher Discourse: A Corpus-Based Analysis of Online and Face-To-Face Interactions (Routledge Advances in Corpus Linguistics) (en Inglés)

Elaine Riordan (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Tesol Student Teacher Discourse: A Corpus-Based Analysis of Online and Face-To-Face Interactions (Routledge Advances in Corpus Linguistics) (en Inglés) - Elaine Riordan

Libro Nuevo

$ 2,464.19

$ 4,106.99

Ahorras: $ 1,642.80

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 31 de Mayo y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Tesol Student Teacher Discourse: A Corpus-Based Analysis of Online and Face-To-Face Interactions (Routledge Advances in Corpus Linguistics) (en Inglés)"

This book explores the use of online and face-to-face interactions in language teacher education (LTE) by assessing the formation and practices of a community of practice (CoP), and evaluating the roles discussions between student teachers and a peer tutor can play in terms of identity formation, articulating narratives, reflective practices, and maintaining affective relationships. The specific context within which this is embedded is a Teaching English to Speakers of Other Languages (TESOL) programme, often known as English Language Teaching (ELT), at a third-level Irish institution. The data drawn on come from student teachers on a master’s (MA) programme who interacted with a peer tutor (the researcher) via a number of modes (face-to-face and online). The approach to data analysis is a corpus-based discourse analytical one, which examines the linguistic features of student teacher and peer tutor talk; the features of CoP practices in the discourse; and how different modes of communication shape the nature of this discourse. Perceptive data from the student teachers is used to outline their reactions to the modes of communication and the activities they participated in.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes