¡MILES DE LIBROS CON DESCUENTOS, ENVÍO GRATIS Y MÁS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Teaching Mathematics as to Be Meaningful - Foregrounding Play and Children's Perspectives: Results from the Poem5 Conference, 2022 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
260
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.6 cm
Peso
0.56 kg.
ISBN13
9783031376627

Teaching Mathematics as to Be Meaningful - Foregrounding Play and Children's Perspectives: Results from the Poem5 Conference, 2022 (en Inglés)

Palmér, Hanna ; Björklund, Camilla ; Reikerås, Elin (Autor) · Springer · Tapa Dura

Teaching Mathematics as to Be Meaningful - Foregrounding Play and Children's Perspectives: Results from the Poem5 Conference, 2022 (en Inglés) - Palmér, Hanna ; Björklund, Camilla ; Reikerås, Elin

Libro Físico

$ 1,451.38

$ 2,418.96

Ahorras: $ 967.59

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 08 de Julio y el Martes 16 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching Mathematics as to Be Meaningful - Foregrounding Play and Children's Perspectives: Results from the Poem5 Conference, 2022 (en Inglés)"

This open access book's theme is Teaching mathematics as to be meaningful - foregrounding children's play and perspectives. It discusses the relation between teachers, children and mathematical content within the context of play with a particular focus on the framing of these relations within this context, which is an important theme in the debate on whether teaching should be integrated with or separated from children's play. The work further addresses meaningfulness in the learning process, particularly from the child's perspective. Globally, most guidelines and curricula for early childhood education mention play as one of the key features for young children's learning. Still, there are quite different views on the definitions of play and in what ways play should become part of children's learning. The chapters of the book mirror the research topics presented at the fifth POEM conference in May 2022 divided into four sub-themes: Play and learning, Children's perspectives on mathematics, Teachers' competencies and Theorizing aspects of early mathematics education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes