¡MILES DE LIBROS CON DESCUENTOS, ENVÍO GRATIS Y MÁS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Teaching and Learning Religion: Engaging the Work of Eugene V. Gallagher and Patricia O'Connell Killen (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
232
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.4 cm
Peso
0.50 kg.
ISBN13
9781350278684

Teaching and Learning Religion: Engaging the Work of Eugene V. Gallagher and Patricia O'Connell Killen (en Inglés)

Lopez, Davina C. ; Pearson, Thomas (Autor) · Bloomsbury Academic · Tapa Dura

Teaching and Learning Religion: Engaging the Work of Eugene V. Gallagher and Patricia O'Connell Killen (en Inglés) - Lopez, Davina C. ; Pearson, Thomas

Libro Físico

$ 2,483.65

$ 4,515.73

Ahorras: $ 2,032.08

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching and Learning Religion: Engaging the Work of Eugene V. Gallagher and Patricia O'Connell Killen (en Inglés)"

Eugene V. Gallagher and Patricia O'Connell have influenced a generation of religious studies professors through their leadership in Wabash Center teaching workshops. In this book, contributors pay tribute to their influence and build on their insights in short essays focused on three perennial themes: Place, Plan, and Persona. Firstly, the book considers how negotiating your institutional context is essential to effective teaching. Reflections include essays on places of learning, the interaction between person and place, and the online teaching environment. Secondly, the contributors explore how effective teaching requires intentional self-critical design of students' intellectual experience, from the arc of the course, to the scope and purpose of the curriculum. Topics include planning for playfulness, teaching 'strangeness', and strengthening student engagement. In the final section on persona, topics include humour in the classroom, authenticity in the teaching profession, team teaching, and ungrading. This book contributes to the scholarship of teaching and learning in religious studies and higher education by engaging Gallagher and Killen's insights, and by exploring a range of perspectives on core and enduring pedagogical concepts and questions.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes