Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Public Policy and Higher Education: Reframing Strategies for Preparation, Access, and College Success (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
328
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138655492
N° edición
0002

Public Policy and Higher Education: Reframing Strategies for Preparation, Access, and College Success (en Inglés)

Edward P. St John (Autor) · Nathan Daun-Barnett (Autor) · Karen M. Moronski-Chapman (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Public Policy and Higher Education: Reframing Strategies for Preparation, Access, and College Success (en Inglés) - St John, Edward P. ; Daun-Barnett, Nathan ; Moronski-Chapman, Karen M.

Libro Nuevo

$ 2,228.75

$ 4,052.27

Ahorras: $ 1,823.52

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Miércoles 03 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Public Policy and Higher Education: Reframing Strategies for Preparation, Access, and College Success (en Inglés)"

Public Policy and Higher Education provides readers with new ways to analyze complex state policies and offers the tools to examine how policies affect students' access and success in college. Rather than arguing for a single approach, the authors examine how policymakers and higher education administrators can work to inform and influence change within systems of higher education using research-based evidence along with consideration of political and historical values and beliefs. Raising new questions and examining recent developments, this updated edition is an invaluable resource for graduate students, administrators, policymakers, and researchers who seek to learn more about the crucial contexts underlying policy decisions and college access.Special Features: Case Studies--allow readers to examine strategies used by different types of colleges to improve access and retention. Reflective Exercises--encourage readers to discuss state and campus context for policy decisions and to think about the strategies used in a state or institution. Approachable Explanations--unpack complex public policies and financial strategies for readers who seek understanding of public policy in higher education. Research-Based Recommendations--explore how policymakers, higher education administrators, and faculty can work together to improve quality, diversity, and financial stewardship. New epilogues and a revised Part III--reexamine themes and encourage critical thinking about inequality and policy change

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes