¡MILES DE LIBROS CON DESCUENTOS, ENVÍO GRATIS Y MÁS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Public Pedagogy in Composition Studies (Studies in Writing and Rhetoric) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
201
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
13.7 x 21.1 x 1.8 cm
Peso
0.28 kg.
ISBN13
9780814138007

Public Pedagogy in Composition Studies (Studies in Writing and Rhetoric) (en Inglés)

Ashley J. Holmes (Autor) · National Council of Teachers of English (Ncte · Tapa Blanda

Public Pedagogy in Composition Studies (Studies in Writing and Rhetoric) (en Inglés) - Holmes, Ashley J.

Libro Físico

$ 960.87

$ 1,601.46

Ahorras: $ 640.58

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Public Pedagogy in Composition Studies (Studies in Writing and Rhetoric) (en Inglés)"

How many of us have difficulty remembering specific moments of learning in classrooms but vividly recall gaining knowledge through experiences outside our college or university walls? In the long term, how distinctive and memorable are the courses that remain within traditional spaces and follow a well-worn path toward teaching and learning? Public Pedagogy in Composition Studies demonstrates how theories of public pedagogy can help composition specialists relocate teaching and learning within local public contexts beyond the classroom or campus, where true learning and transformation take place through the dissonances between people and places. Ashley J. Holmes argues for public approaches to pedagogy and administration based on comparative analyses of three case studies conducted within the writing programs at Oberlin College, Syracuse University, and the University of Arizona. After analyzing competing theories of public pedagogy, she highlights specific composition pedagogies that invite students to go public, provides administrative strategies for going public in writing programs, demonstrates the value of drawing on institutional histories to support public pedagogies, and addresses some of the affective responses that may arise for students, community partners, and teachers when we situate our pedagogies in public sites beyond the classroom, suggesting a model of reciprocal care. In a cultural context that questions the relevance of much college instruction, Holmes recognizes that "we need to demonstrate our worth in material ways that positively impact our communities and that publicly document our efforts."

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes