menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Play Activities and Gross Motor Skills in Children with Down Syndrome (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
52
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.3 cm
Peso
0.09 kg.
ISBN13
9786203697452

Play Activities and Gross Motor Skills in Children with Down Syndrome (en Inglés)

Betty Plúas Carreño (Autor) · Our Knowledge Publishing · Tapa Blanda

Play Activities and Gross Motor Skills in Children with Down Syndrome (en Inglés) - Plúas Carreño, Betty

Libro Nuevo

$ 1,166.15

$ 1,943.58

Ahorras: $ 777.43

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 76 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Viernes 09 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Play Activities and Gross Motor Skills in Children with Down Syndrome (en Inglés)"

Play activities for the development of gross motor skills in children with Down Syndrome from 8 to 9 years old, is a research result that arises from the problem of the influence of play activities in the development of this skill in children with Down Syndrome (DS) of those ages in the AVINNFA Specialized Education Center, in the city of Milagro in Guayas. Hence, the objective was to determine the influence of play activities on the development of gross motor skills in these children, a significant issue in terms of the legal bases and concrete programs that are established in the effort of inclusion. For this purpose, a methodology based on the mixed approach was used, of an explanatory type and with exploratory features, because, even though there are precedent studies, it was considered to investigate objectively in the space of Special Education. The use of theoretical, empirical and mathematical methods provided the necessary theoretical foundation, as well as the corroboration of the problem and, in addition, the need for teachers to identify the characteristics of children with DS with more theoretical and practical amplitude.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes