EL HOSTSALE YA ESTÁ AQUÍ - HASTA 80% DCTO Y ENVÍO GRATIS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Novice Teachers Embracing Wobble in Standardized Schools: Using Dialogue and Inquiry for Self-Reflection and Growth (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367404413

Novice Teachers Embracing Wobble in Standardized Schools: Using Dialogue and Inquiry for Self-Reflection and Growth (en Inglés)

Bob Fecho; Dawan Coombs; Trevor Thomas Stewart; Todd S. Hawley (Autor) · Routledge Chapman Hall · Tapa Dura

Novice Teachers Embracing Wobble in Standardized Schools: Using Dialogue and Inquiry for Self-Reflection and Growth (en Inglés) - Bob Fecho; Dawan Coombs; Trevor Thomas Stewart; Todd S. Hawley

Libro Nuevo

$ 2,024.31

$ 3,680.56

Ahorras: $ 1,656.25

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 19 de Junio y el Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Novice Teachers Embracing Wobble in Standardized Schools: Using Dialogue and Inquiry for Self-Reflection and Growth (en Inglés)"

A critical resource for pre-service and practicing teachers, this book addresses what happens when new teachers try to enact inquiry-based and dialogical pedagogy within standardized schools. Exploring the narratives from beginning ELA and humanities teachers when they encounter challenges and obstructions, this book explores moments of wobble--key events that called attention to practice in the context of inflexible schooling systems--that the teachers shared with their peers via an oral inquiry process (OIP) to help them unpack and understand their experiences. This book advocates for the continued use and enhancement of mentoring and induction initiatives, particularly those that recognize the expressed concerns of novice teachers, no matter what their pedagogical stance might be. By sharing novice teachers' "wobble stories" and their outcomes, this book provides a pathway for teachers' continued self-reflection and growth for the duration of their careers. The authors offer a reflective, adaptable, and easy-to-use process that places teachers in control of their own professional learning. The beliefs and structures examined in this text support the intentions of all teachers who work from a learning-centered perspective and wish to take some ownership of their professional development.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes