EL HOSTSALE YA ESTÁ AQUÍ - HASTA 80% DCTO Y ENVÍO GRATIS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Nation Branding, Public Relations and Soft Power: Corporatising Poland (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
228
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 16.0 x 1.8 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9781138818835

Nation Branding, Public Relations and Soft Power: Corporatising Poland (en Inglés)

Pawel Surowiec (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Nation Branding, Public Relations and Soft Power: Corporatising Poland (en Inglés) - Surowiec, Pawel

Libro Físico

$ 2,492.53

$ 4,985.07

Ahorras: $ 2,492.53

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 03 de Junio y el Jueves 13 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Nation Branding, Public Relations and Soft Power: Corporatising Poland (en Inglés)"

Nation Branding, Public Relations and Soft Power: Corporatizing Poland provides an empirically grounded analysis of changes in the way in which various actors seek to manage Poland's national image in world opinion. It explores how and why changes in political economy have shaped these actors and their use of soft power in a way that is influenced by public relations, corporate communication, and marketing practices. By examining the discourse and practices of professional nation branders who have re-shaped the relationship between collective identities and national image management, it plots changes in the way in which Poland's national image is communicated, and culturally reshaped, creating tensions between national identity and democracy. The book demonstrates that nation branding is a consequence of the corporatization of political governance, soft power and national identity, while revealing how the Poland "brand" is shaping public and foreign affairs.Challenging and original, this book will be of interest to scholars in public relations, corporate communications, political marketing and international relations.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes