CELEBREMOS EL MES DE LAS MADRES CON DESCUENTOS Y ENVÍO GRATIS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Multimodal Analysis in Academic Settings: From Research to Teaching (Routledge Studies in Multimodality) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
262
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138827103
N° edición
1

Multimodal Analysis in Academic Settings: From Research to Teaching (Routledge Studies in Multimodality) (en Inglés)

Belinda Crawford Camiciottoli Inmaculada Fortanet-Gomez (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Multimodal Analysis in Academic Settings: From Research to Teaching (Routledge Studies in Multimodality) (en Inglés) - Belinda Crawford Camiciottoli Inmaculada Fortanet-Gomez

Libro Físico

$ 2,971.99

$ 4,953.32

Ahorras: $ 1,981.33

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 23 de Mayo y el Martes 04 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Multimodal Analysis in Academic Settings: From Research to Teaching (Routledge Studies in Multimodality) (en Inglés)"

This volume presents innovative research on the multimodal dimension of discourse specific to academic settings, with a particular focus on the interaction between the verbal and non-verbal in constructing meaning. Contributions by experienced and emerging researchers provide in-depth analyses in both research and teaching contexts, and consider the ways in which multimodal strategies can be leveraged to enhance the effectiveness of academic communication. Contributors employ both quantitative and qualitative analytical methods, and make use of state-of-the-art software for analyzing multimodal features of discourse. The chapters in the first part of the volume focus on the multimodal features of two key research genres: conference presentations and plenary addresses. In the second part, contributors explore the role of multimodality in the classroom through analyses of both instructors' and students' speech, as well as the use of multimodal materials for more effective learning. The research presented in this volume is particularly relevant within the context of globalized higher education, where participants represent a wide range of linguistic and cultural backgrounds. Multimodal Analysis in Academic Settings contributes to an emerging field of research with importance to an increasing number of academics and practitioners worldwide.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes