Compartir
Modifying Food Texture: Volume 2: Sensory Analysis, Consumer Requirements and Preferences (en Inglés)
Chen, Jianshe ; Rosenthal, Andrew (Autor)
·
Woodhead Publishing
· Tapa Dura
Modifying Food Texture: Volume 2: Sensory Analysis, Consumer Requirements and Preferences (en Inglés) - Chen, Jianshe ; Rosenthal, Andrew
$ 2,541.42
$ 5,082.84
Ahorras: $ 2,541.42
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 08 de Julio y el
Jueves 18 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Modifying Food Texture: Volume 2: Sensory Analysis, Consumer Requirements and Preferences (en Inglés)"
Modifying Food Texture, Volume 2: Sensory Analysis, Consumer Requirements and Preferences explores texture as an important aspect of consumer food acceptance and preference, specifically addressing the food textural needs of infants, the elderly, and dysphagia patients. This volume covers the sensory analysis of texture-modified foods, taking an in-depth look at the product development needs of consumers and exploring the sensory analysis of food texture and the development of texture-modified foods.