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portada Media Audiences: Effects, Users, Institutions, and Power (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
368
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.1 x 18.5 x 1.8 cm
Peso
0.61 kg.
ISBN13
9781506397405
N° edición
0002

Media Audiences: Effects, Users, Institutions, and Power (en Inglés)

John L. Sullivan (Autor) · Sage Publications, Inc · Tapa Blanda

Media Audiences: Effects, Users, Institutions, and Power (en Inglés) - Sullivan, John L.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Media Audiences: Effects, Users, Institutions, and Power (en Inglés)"

Whether we are watching TV, surfing the Internet, listening to our iPods, or reading a novel, we all engage with media as an audience. Despite the widespread use of this term in our popular culture, the meaning of the "audience" is complex, and it has undergone significant historical shifts as new forms of mediated communication have developed from print, telegraphy, and radio to film, television, and the Internet. John L. Sullivan′s second edition of Media Audiences: Effects, Users, Institutions, and Power explores the concept of media audiences from four broad perspectives: as "victims" of mass media, as market constructions & commodities, as users of media, and as producers & subcultures of mass media. The goal is for students to be able to think critically about the role and status of media audiences in contemporary society, reflecting on their relative power in relation to institutional media producers.

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El libro está escrito en Inglés.
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