¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada London Buses in the 1970S. Volume 2: 1975–1979: From Crisis to Recovery (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
192
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781473887169

London Buses in the 1970S. Volume 2: 1975–1979: From Crisis to Recovery (en Inglés)

Jim Blake (Autor) · Pen And Sword Transport · Tapa Dura

London Buses in the 1970S. Volume 2: 1975–1979: From Crisis to Recovery (en Inglés) - Jim Blake

Libro Nuevo

$ 506.04

$ 1,012.08

Ahorras: $ 506.04

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 01 de Julio y el Martes 09 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "London Buses in the 1970S. Volume 2: 1975–1979: From Crisis to Recovery (en Inglés)"

Continuing with photographs from Jim Blake's extensive archives, this book examines the second half of the 1970s, when both London Transport and London Country were still struggling to keep services going. This resulted both from being plagued by a shortage of spare parts for their vehicles, and having a number of vehicle types which were unreliable the MB, SM and DMS classes.In 1975, both operators had to hire buses from other companies, so desperate were they. Many came from the seaside towns of Southend, Bournemouth and Eastbourne. This continued until the spares shortage began to abate later in the decade, particularly with London Country.As the decade progressed, the two fleets began to lose their 'ancestral' vehicle types. London Country rapidly became 'just another National Bus Company fleet', buying Leyland Atlanteans and Nationals common to most others throughout the country. Having virtually abandoned the awful MB and SM-types, London Transport had to suffer buying the equally awful DMSs well into 1978, but had already ordered replacements for them by that point the M class Metrobuses and T class Titans both of which would finally prove successful. However, plans to convert trunk routes serving Central London to one-person operation were largely abandoned.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes