Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Learning to Teach Music in the Secondary School: A Companion to School Experience (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
304
Encuadernación
Tapa Dura
Peso
6.80 kg.
ISBN13
9781138129085
N° edición
0002

Learning to Teach Music in the Secondary School: A Companion to School Experience (en Inglés)

Philpott, Chris ; Spruce, Gary (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Learning to Teach Music in the Secondary School: A Companion to School Experience (en Inglés) - Philpott, Chris ; Spruce, Gary

Libro Nuevo

$ 2,327.53

$ 4,655.06

Ahorras: $ 2,327.53

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 19 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Learning to Teach Music in the Secondary School: A Companion to School Experience (en Inglés)"

This new edition has been thoroughly revised to take account of recent changes to the curriculum. With a focus on evidence-based practice, this book aims to develop open and reflective practitioners who will critically examine their own and others' ideas about music education and the way in which children learn music. Providing an overview of contemporary issues in music teaching and learning from a range of perspectives, the book centres on teaching music musically, and enables the reader to: place music education in its historical and social context consider the nature of musical knowledge and how pupils learn musically. critically analyse the statutory framework within which music teachers work develop an understanding of the three key areas of composing, performing and appraising as well as issues such as creativity, individual needs and assessment examine aspects of music beyond the classroom and how effective links can be made between curriculum music and music outside of school. Including tasks, activities and reflections to help student-teachers to integrate the theory and practice of music education, this book will provide support, guidance, ideas and challenges for beginner teachers, and will be useful for mentors in schools and teacher educators.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes