¡Libros importados con hasta 50% de descuento!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Leadership for Safe Schools (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
294
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367204488
N° edición
1

Leadership for Safe Schools (en Inglés)

Philip J. Lazarus; Michael L. Sulkowski (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Leadership for Safe Schools (en Inglés) - Philip J. Lazarus; Michael L. Sulkowski

Libro Nuevo

$ 638.24

$ 1,063.73

Ahorras: $ 425.49

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 16 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Leadership for Safe Schools (en Inglés)"

Leadership for Safe Schools is every school and district leader's guide to developing practical policies and carefully designed action plans to ensure that K-12 students are physically and psychologically safe, secure, and supported. With today's students experiencing soaring rates of depression, anxiety, trauma, loneliness, and suicidality--in addition to the effects of the COVID-19 pandemic and the normalization of school shootings--school personnel desperately need multifaceted approaches that decrease violence, facilitate social connectedness, and promote emotional well-being. This book's proactive, preventative, and responsive Three Pillars Model offers a coherent framework for creating safe and supportive schools and fostering student mental health.Each chapter guides school leaders and administrators to implement evidence-based interventions and strategies, including: strategies for school safety, threat assessment, suicide prevention, and anti-violence efforts easy-to-apply improvements to school climate and culture social supports for diverse students, including the marginalized, victimized, and at-risk effective partnerships with families, communities, and other spheres of influence principles from positive psychology and social-emotional learning research-based strategies for trauma-informed care and crisis response Whether you are a principal or superintendent; a school psychologist, counselor, or social worker; or a school resource officer, nurse, or proactive teacher, this book will be your all-in-one inspiration for fostering resilient learning environments and implementing multi-component prevention and intervention strategies to support students' mental health.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes