¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Interpreting and Responding to Classroom Behaviors: A Guide for Early Childhood Educators (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
399
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.1 x 17.8 x 2.5 cm
Peso
0.68 kg.
ISBN13
9781476673752

Interpreting and Responding to Classroom Behaviors: A Guide for Early Childhood Educators (en Inglés)

Michael O. Weiner (Autor) · Les Paul Gallo-Silver (Autor) · Tal D. Lucas (Autor) · McFarland and Company, Inc. · Tapa Blanda

Interpreting and Responding to Classroom Behaviors: A Guide for Early Childhood Educators (en Inglés) - Weiner, Michael O. ; Gallo-Silver, Les Paul ; Lucas, Tal D.

Libro Nuevo

$ 1,240.64

$ 2,255.71

Ahorras: $ 1,015.07

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 69 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 05 de Agosto y el Viernes 16 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Interpreting and Responding to Classroom Behaviors: A Guide for Early Childhood Educators (en Inglés)"

"I spend all my time with this kid!" is a typical teacher complaint when challenged by a young child who disrupts the classroom with rebellious, impulsive, worrisome or odd behaviors. It is vital that teachers gain the skills to holistically decipher and respond to these complex classroom situations. By addressing the underlying meanings that motivate children's behaviors, teachers increase the opportunity for change within the classroom setting. Focusing on communication, this book discusses practical ways to apply child developmental theories to help address common classroom situations, problems, and worries. It identifies new frameworks and rationales, such as the troubling child, the testing child, the worrying child, and the hiding child; describes the unique aspects of these children's communication; and offers an easy-to-use language for successful teacher intervention. It also provides an adaptable, week-by-week planning and intervention structure as a way of creating some balance between practicality and theory.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes