menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Internationalisation of Singapore F&B Companies: Critical Success Factors and Challenges (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
258
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 1.7 cm
Peso
0.83 kg.
ISBN13
9781543773194

Internationalisation of Singapore F&B Companies: Critical Success Factors and Challenges (en Inglés)

James Mok (Autor) · Partridge Publishing Singapore · Tapa Blanda

Internationalisation of Singapore F&B Companies: Critical Success Factors and Challenges (en Inglés) - Mok, James

Libro Físico

$ 1,785.67

$ 2,976.12

Ahorras: $ 1,190.45

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 51 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Internationalisation of Singapore F&B Companies: Critical Success Factors and Challenges (en Inglés)"

Singapore F&B companies must venture beyond Singapore for greener pastures. Venturing overseas can be successful for many, while others have failed. The key questions are the following: 1. What are the critical success factors? 2. What are the struggles? 3. Is internationalisation the same process for all companies? 4. What capabilities and competencies must the company possess to succeed internationally? 5. What are the internationalisation strategies to be successful? The book is based on a multiple-case study of the internationalisation of thirty Singapore food service companies. These Singaporean companies were categorised in the stages of internationalisation as aspirants, actives, and achievers. To strengthen external validity and data triangulation, the study included eleven industry experts, termed as advisers, and seven international purchasers of the Singapore F&B brands called acquirers. _______________________________________________ James Mok has written a must-read book for any F&B business considering international franchising, in particular throughout Asia. The thirty cases studies were well chosen to illustrate the complexity, challenges and pitfalls Asian F&B businesses face when introducing a foreign foodservice concept to overseas markets. This book also serves as highly useful guide for Asia-based F&B businesses to compete successfully internationally (Dr Stephen Choo).

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes