¡Libros importados con hasta 50% de descuento!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Implicit Pedagogy for Optimized Learning in Contemporary Education (Advances in Educational Technologies and Instructional Design) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
334
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781522557999
N° edición
1

Implicit Pedagogy for Optimized Learning in Contemporary Education (Advances in Educational Technologies and Instructional Design) (en Inglés)

Jurka Lepicnik Vodopivec (Autor) · Information Science Reference · Tapa Dura

Implicit Pedagogy for Optimized Learning in Contemporary Education (Advances in Educational Technologies and Instructional Design) (en Inglés) - Jurka Lepicnik Vodopivec

Libro Nuevo

$ 3,952.57

$ 7,186.49

Ahorras: $ 3,233.92

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Lunes 22 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Implicit Pedagogy for Optimized Learning in Contemporary Education (Advances in Educational Technologies and Instructional Design) (en Inglés)"

In addition to the content prescribed by the official curriculum of any given educational establishment, students learn other information and skills outside of the intended and taught information (such as sharing, communication, and conflict-resolution). These learned skills, otherwise unaccounted for in the education process, can be considered as a part of a hidden or unwritten curriculum. Implicit Pedagogy for Optimized Learning in Contemporary Education is a pivotal reference source that provides vital research on the application of assessment methods for the evaluation of indirect and direct educational methods. While highlighting topics such as language development, teacher agency, and learning process, this publication explores hidden curricula as well as the methods of learning outside of the prescribed school curriculum. It is ideally designed for educators, administrators, students, and researchers seeking current research on the effect of hidden curricula on the education process.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes