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portada How to Succeed in Branding (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
72
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 0.4 cm
Peso
0.19 kg.
ISBN13
9781671296114

How to Succeed in Branding (en Inglés)

Olivia Pierce (Autor) · Independently Published · Tapa Blanda

How to Succeed in Branding (en Inglés) - Pierce, Olivia

Libro Nuevo

$ 397.87

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "How to Succeed in Branding (en Inglés)"

This workbook is easy to use and will allow you to build an solid brand for your business. A Strong Brand Gives Customers Confidence - And Leads to Higher Prices and Higher Demand Brands are the foundation of most organizations. Branding is the process by which I create trust in my business it is the process by where I create a recognizable form for my business it's a trust factor it's a identity factor and the purpose of branding is to get my name out there widely recognized.

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El libro está escrito en Inglés.
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