¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Fundraising and Institutional Advancement: Theory, Practice, and new Paradigms (Core Concepts in Higher Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
194
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780415517331
N° edición
1

Fundraising and Institutional Advancement: Theory, Practice, and new Paradigms (Core Concepts in Higher Education) (en Inglés)

Noah D. Drezner Frances Huehls (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Fundraising and Institutional Advancement: Theory, Practice, and new Paradigms (Core Concepts in Higher Education) (en Inglés) - Noah D. Drezner Frances Huehls

Libro Físico

$ 3,055.38

$ 6,110.75

Ahorras: $ 3,055.38

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 09 de Julio y el Viernes 19 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Fundraising and Institutional Advancement: Theory, Practice, and new Paradigms (Core Concepts in Higher Education) (en Inglés)"

In this timely textbook, authors Drezner and Huehls take the interdisciplinary, complex nature of the study of philanthropy and fundraising and apply it to the field of higher education. Covering issues of increasing importance to institutions-including donor cultivation, growth of fundraising at community colleges and minority institutions, engagement of young alumni, volunteerism, and the competing roles of stakeholders-this book helps readers apply theory to the practice of advancement in post-secondary education. Special Features: Coverage of historical and theoretical underpinnings and insights from related literature and research. Discussion of new donor populations including women, communities of color, the LGBTQ population, students, and young alumni. On-the-ground case studies bring theories into focus by creating a bridge to experience and action. Practical implications for the design of fundraising campaigns and strategies. Guiding questions that encourage students to think beyond the current literature and practice. This textbook bridges research, theory, and practice to help higher education administrators and institutions effectively negotiate the fundraising terrain and advance their institution.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes