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portada Flash Foresight: How to see the Invisible and do the Impossible (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
304
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.8 x 15.8 x 2.8 cm
Peso
0.46 kg.
ISBN
0061922293
ISBN13
9780061922299

Flash Foresight: How to see the Invisible and do the Impossible (en Inglés)

Daniel Burrus (Autor) · Harper Business · Tapa Dura

Flash Foresight: How to see the Invisible and do the Impossible (en Inglés) - Burrus, Daniel

Libro Usado

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  • Estado: Usado
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Origen: Chile (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Flash Foresight: How to see the Invisible and do the Impossible (en Inglés)"

Flash Foresight offers seven radical principles you need to transform your business today. From internationally renowned technology forecaster Daniel Burrus--a leading consultant to Google, Proctor & Gamble, IBM, and many other Fortune 500 firms--with John David Mann, co-author of the Wall Street Journal bestseller The Go-Giver, comes this systematic, easy-to-implement method for identifying new business opportunities and solving difficult problems in the twenty-first century marketplace.

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