Compartir
Exploring Critical Issues in Gifted Education: A Case Studies Approach (en Inglés)
Christine L. Weber
(Autor)
·
Cecelia Boswell
(Autor)
·
Wendy Behrens
(Autor)
·
Routledge
· Tapa Blanda
Exploring Critical Issues in Gifted Education: A Case Studies Approach (en Inglés) - Weber, Christine L. ; Boswell, Cecelia ; Behrens, Wendy
$ 807.69
$ 1,615.38
Ahorras: $ 807.69
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 26 de Junio y el
Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Exploring Critical Issues in Gifted Education: A Case Studies Approach (en Inglés)"
Although the best way to provide professional development for educators is through field experiences and hands-on practice, it is not always easy or even possible to organize such encounters, especially in the field of gifted education. In order to better prepare educators to work with gifted and talented students, Exploring Critical Issues in Gifted Education: A Case Studies Approach presents problem-based learning scenarios that explore authentic situations found in K-12 classrooms. The scenarios can be read and discussed in a short amount of time, allow the reader to gain greater understanding through empathy, require an analysis of multiple perspectives, and support the standards of excellence set forth in the 2010 NAGC Pre-K-Grade 12 Gifted Education Programming Standards. Using the cases in the book, educators will gain the insight needed to improve the identification of and services for gifted and talented students in light of these standards.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.