EL HOSTSALE YA ESTÁ AQUÍ - HASTA 80% DCTO Y ENVÍO GRATIS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Ethnography and the Corporate Encounter: Reflections on Research in and of Corporations (Studies in Public and Applied Anthropology) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Autor
Año
2009
Idioma
Inglés
N° páginas
262
Encuadernación
Tapa Dura
Peso
1.22
ISBN
1845455983
ISBN13
9781845455989
N° edición
1

Ethnography and the Corporate Encounter: Reflections on Research in and of Corporations (Studies in Public and Applied Anthropology) (en Inglés)

Cefkin (Autor) · Berghahn Books · Tapa Dura

Ethnography and the Corporate Encounter: Reflections on Research in and of Corporations (Studies in Public and Applied Anthropology) (en Inglés) - Cefkin

Libro Nuevo

$ 2,700.16

$ 4,909.37

Ahorras: $ 2,209.22

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 03 de Junio y el Viernes 14 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Ethnography and the Corporate Encounter: Reflections on Research in and of Corporations (Studies in Public and Applied Anthropology) (en Inglés)"

Businesses and other organizations are increasingly hiring anthropologists and other ethnographically-oriented social scientists as employees, consultants, and advisors. The nature of such work, as described in this volume, raises crucial questions about potential implications to disciplines of critical inquiry such as anthropology. In addressing these issues, the contributors explore how researchers encounter and engage sites of organizational practice in such roles as suppliers of consumer-insight for product design or marketing, or as advisors on work design or business and organizational strategies. The volume contributes to the emerging canon of corporate ethnography, appealing to practitioners who wish to advance their understanding of the practice of corporate ethnography and providing rich material to those interested in new applications of ethnographic work and the ongoing rethinking of the nature of ethnographic praxis.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes