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portada Ethics and Teaching: A Religious Perspective on Revitalizing Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Autor
Año
2009
Idioma
Inglés
N° páginas
212
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0230612393
ISBN13
9780230612396
N° edición
2009

Ethics and Teaching: A Religious Perspective on Revitalizing Education (en Inglés)

A. Block (Autor) · Palgrave Macmillan · Tapa Dura

Ethics and Teaching: A Religious Perspective on Revitalizing Education (en Inglés) - A. Block

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Ethics and Teaching: A Religious Perspective on Revitalizing Education (en Inglés)"

In an important contribution to postcolonial, gender, and Eurasian ethnic studies, Madina Tlostanova examines Central Asia and the Caucasus to trace the genealogy of feminism in those regions following the dissolution of the USSR. The forms it takes, she finds, resist interpretation through the lenses of both Western feminist theory and woman of color feminism. Tlostanova argues that Eurasian borderland feminism must chart a third path sensitive to the region's own unique past.

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