¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Ephrim's Journey (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
276
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.5 cm
Peso
0.32 kg.
ISBN13
9781671278240

Ephrim's Journey (en Inglés)

Fred L. Funk (Autor) · Independently Published · Tapa Blanda

Ephrim's Journey (en Inglés) - Fielder Author, Donna ; Funk, Fred L.

Libro Nuevo

$ 469.85

$ 854.27

Ahorras: $ 384.42

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 58 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 12 de Agosto y el Viernes 23 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Ephrim's Journey (en Inglés)"

From the day he was born in the wilds of Kentucky, Ephrim Tribulation Rush's life was a testament to his middle name. Orphaned in childhood, Ephrim is fortunate to find a neighboring family to look after him, and there he also finds the love of his life.When their safety is threatened by outlaws, Indians, and the ongoing Civil War, Ephrim and his bride and their children set out on a journey to find a new home in the West, from Kentucky up to Indiana and across to Missouri. There they settle believing they have staked a claim in the Promised Land. But the promise is broken one day in 1865 when Ephrim's life as he knows it comes to a brutal end.Bit by bitter bit, Ephrim begins to heal, and his journey continues onward to Texas and the Red River, where he rebuilds his life, facing more tribulations but also more blessings. There also begins the dynasty that endures to the present day. Ephrim's great-grandson, Daniel, tells the remarkable story to his own son, along with the unexpected and unsettling turn of events that fractured the family after six generations.Fred L. Funk creates an exciting multigenerational saga loosely based on people and events in his own family, with well-researched historical and geographical details that chronicle a remarkable life and journey.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes