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portada Cyber Spaces (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2002
Idioma
Inglés
N° páginas
184
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
031221894x
ISBN13
9780312218942
N° edición
2002

Cyber Spaces (en Inglés)

Goodson, Ivor F. (Autor) · Palgrave Macmillan · Tapa Dura

Cyber Spaces (en Inglés) - goodson, ivor f.

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Cyber Spaces (en Inglés)"

What happens when a new social technology is imposed on the established social technology of the school? This book presents an unusual application of critical cultural analysis to a series of empirical case studies of educational uses of information and communication technologies (ICTs). Drawing on research conducted over a ten-year period in three different regions of the Anglo-American developed world, it examines themes arising from the struggle for the social spaces and emerging cyber spaces of schooling; the role of identity projects in educational change; and the paradoxes which arise from these processes. The resulting analysis offers a rich - and sobering - perspective on the rush to technologize classrooms.

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El libro está escrito en Inglés.
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