Compartir
Consumer Behavior and Culture: Consequences for Global Marketing and Advertising (en Inglés)
De Mooij, Marieke (Autor)
·
Sage Publications Ltd
· Tapa Blanda
Consumer Behavior and Culture: Consequences for Global Marketing and Advertising (en Inglés) - De Mooij, Marieke
$ 1,254.23
$ 2,090.39
Ahorras: $ 836.15
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 22 de Mayo y el
Jueves 30 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Consumer Behavior and Culture: Consequences for Global Marketing and Advertising (en Inglés)"
Marieke de Mooij’s new edition of Consumer Behavior and Culture continues to explore how cultural influences can affect consumer behavior. The author uses her own model of consumer behavior to try and answer the fundamental questions about consumption – what people buy, why they buy it and how they buy. This edition has been updated to include: An insight into the different roles of the internet and the growing influence of social media An exploration of the various psychological and sociological aspects of human behavior, such as concept of self, personality, group influence, motivation, emotion, perception and information processing Updated examples throughout, including millennials as consumers and how the language of consumption can differ across cultures
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.