Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Children in Hospitality and Tourism: Marketing and Managing Experiences (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
189
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.4 x 17.3 x 1.8 cm
Peso
0.52 kg.
ISBN13
9783110644586
Categorías

Children in Hospitality and Tourism: Marketing and Managing Experiences (en Inglés)

Séraphin, Hugues ; Gowreesunkar, Vanessa (Autor) · Walter de Gruyter · Tapa Dura

Children in Hospitality and Tourism: Marketing and Managing Experiences (en Inglés) - Séraphin, Hugues ; Gowreesunkar, Vanessa

Libro Nuevo

$ 1,268.64

$ 2,537.28

Ahorras: $ 1,268.64

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 5 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 04 de Junio y el Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Children in Hospitality and Tourism: Marketing and Managing Experiences (en Inglés)"

This book works to fill a serious gap in tourism and hospitality research - children as future consumers. For decades, researchers and industry practitioners alike have overlooked and undervalued the significance of children's perspectives and their influence as decision-makers. However, the United Nations Convention on the Rights of the Child (1989) emphasizes that children have the right to participate in matters that affect them. With this in mind, the contributors to this edited collection draw attention to children as thinkers, actors and transformers of the future of the tourism and hospitality industry. Through a mix of conceptual and empirical chapters, the book collectively supports an overarching theme: the empowerment of children as present and future consumers should be a core component of any sustainable tourism initiative. Towards this goal, the chapters herein represent internationally diverse perspectives and offer a number of innovative recommendations to the industry's practitioners.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes