¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Aligning Sts: Using a Constructive Alignment Perspective to Optimise Learning in the Science, Technology and Society Course at Griffith University (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
124
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
3843388539
ISBN13
9783843388535

Aligning Sts: Using a Constructive Alignment Perspective to Optimise Learning in the Science, Technology and Society Course at Griffith University (en Inglés)

Martin Bridgstock (Autor) · Lap Lambert Academic Publishing · Tapa Blanda

Aligning Sts: Using a Constructive Alignment Perspective to Optimise Learning in the Science, Technology and Society Course at Griffith University (en Inglés) - Martin Bridgstock

Libro Nuevo

$ 1,309.61

$ 2,381.11

Ahorras: $ 1,071.50

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 04 de Julio y el Viernes 12 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Aligning Sts: Using a Constructive Alignment Perspective to Optimise Learning in the Science, Technology and Society Course at Griffith University (en Inglés)"

This book shows how an experienced teacher uses educational theory to improve learning in a large university course. The author begins by reviewing the storm of change which has struck modern higher education, and shows how a study of Science, Technology and Society is essential for understanding and coping with the new environments. Then the nature of Science, Technology and Society is reviewed, so that courses can be placed on a series of relevant dimensions. The key theoretical perspective is constructive alignment, which enables the teacher to integrate course goals with assessment and teaching to improve student performance. Using this perspective, it becomes clear that the course being reviewed has a number of problems. These problems are clarified, and some possible methods for solving them explained. The entire approach -- which can be used on almost any course -- is of great value in enabling teachers to improve student learning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes