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portada Yale French Studies, Number 125 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
232
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780300194227

Yale French Studies, Number 125 (en Inglés)

E. S. Burt; Elissa Marder; Kevin Newmark (Autor) · Yale University Press · Tapa Blanda

Yale French Studies, Number 125 (en Inglés) - E. S. Burt; Elissa Marder; Kevin Newmark

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Reseña del libro "Yale French Studies, Number 125 (en Inglés)"

Time for Baudelaire suggests it’s time that Yale French Studies devote an issue to the poet who more than any other inaugurated the unfinished epoch of modernity. It also urges that we take or make time for thinking about the specific ways in which poetry―and perhaps poetry alone―allows a historical concept like modernity to become accessible in the first place. Finally, it asks what time means when it comes to reading the relation between Baudelaire’s writings and the moment, the event, the era―and our capacity to experience them together or in isolation from one another.

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