CELEBREMOS EL MES DE LAS MADRES CON DESCUENTOS Y ENVÍO GRATIS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada The Rowman & Littlefield Guide to Learning Center Administration: Leading Peer Tutoring Programs in Higher Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
194
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.4 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9781538154618

The Rowman & Littlefield Guide to Learning Center Administration: Leading Peer Tutoring Programs in Higher Education (en Inglés)

Daniel R. Sanford (Autor) · Michelle Steiner (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Dura

The Rowman & Littlefield Guide to Learning Center Administration: Leading Peer Tutoring Programs in Higher Education (en Inglés) - Sanford, Daniel R. ; Steiner, Michelle

Libro Físico

$ 2,710.40

$ 4,517.34

Ahorras: $ 1,806.94

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 27 de Mayo y el Viernes 07 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Rowman & Littlefield Guide to Learning Center Administration: Leading Peer Tutoring Programs in Higher Education (en Inglés)"

The Rowman & Littlefield Guide to Learning Center Administration is a comprehensive guide to everything that both new and experienced learning center professionals need to know in order to deliver impactful, effective services for the campuses they serve, articulate the value of the programs they oversee, and provide peer tutors with the conditions for success. The companion to the popular Rowman & Littlefield Guide for Peer Tutors, The Rowman & Littlefield Guide to Learning Center Administration provides a thorough and readable overview of both theoretical considerations (the historical context of learning centers in higher education, an articulation of the principles that underlie peer tutoring programs, and a cataloging of the various extant forms of peer-led learning) and organizational concerns (building a suite of programming, hiring and training student employees, program assessment, campus outreach, marketing, reporting) in the administration of peer tutoring programs in higher education. The Rowman & Littlefield Guide to Learning Center Administration presents a structured approach that is firmly grounded in empirical findings from across the literature of teaching, learning, and student success, and it articulates a set of best practices that can be used as a guide in evaluation and assessment for learning centers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes