Compartir
The Brand Book: An Insider's Guide to Brand Building for Businesses and Organizations (en Inglés)
Daryl Fielding
(Autor)
·
Laurence King
· Tapa Blanda
The Brand Book: An Insider's Guide to Brand Building for Businesses and Organizations (en Inglés) - Fielding, Daryl
$ 383.61
$ 767.22
Ahorras: $ 383.61
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 13 de Junio y el
Lunes 24 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "The Brand Book: An Insider's Guide to Brand Building for Businesses and Organizations (en Inglés)"
The Brand Book provides a straightforward and practical guide to the fundamentals of brands and branding, enabling anyone in business to create their own powerful brand. Entertainingly written in jargon-free language, the author draws on her experiences of creating new brand strategies across a wide range of categories. Real world examples and case studies, including images from well-known brand campaigns, are used to illustrate the principles that underpin the best of brand practice. The final chapter includes handy templates and checklists to help you develop your own brand.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.