Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Task-Based Language Teaching: Theory and Practice (Cambridge Applied Linguistics) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
430
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781108494083
Categorías

Task-Based Language Teaching: Theory and Practice (Cambridge Applied Linguistics) (en Inglés)

Rod Ellis; Peter Skehan; Shaofeng Li; Natsuko Shintani; Craig Lambert (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Dura

Task-Based Language Teaching: Theory and Practice (Cambridge Applied Linguistics) (en Inglés) - Rod Ellis; Peter Skehan; Shaofeng Li; Natsuko Shintani; Craig Lambert

Libro Nuevo

$ 2,237.08

$ 4,067.43

Ahorras: $ 1,830.34

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Martes 25 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Task-Based Language Teaching: Theory and Practice (Cambridge Applied Linguistics) (en Inglés)"

Task-based language teaching is an approach which differs from traditional approaches by emphasising the importance of engaging learners' natural abilities for acquiring language incidentally through the performance of tasks that draw learners' attention to form. Drawing on the multiple perspectives and expertise of five leading authorities in the field, this book provides a comprehensive and balanced account of task-based language teaching (TBLT). Split into five sections, the book provides an historical account of the development of TBLT and introduces the key issues facing the area. A number of different theoretical perspectives that have informed TBLT are presented, followed by a discussion on key pedagogic aspects - syllabus design, methodology of a task-based lesson, and task-based assessment. The final sections consider the research that has investigated the effectiveness of TBLT, addresses critiques and suggest directions for future research. Task-based language teaching is now mandated by many educational authorities throughout the world and this book serves as a core source of information for researchers, teachers and students.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes