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portada Style and Intersubjectivity in Youth Interaction (Contributions to the Sociology of Language [Csl]) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
250
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781614517559
N° edición
1
Categorías

Style and Intersubjectivity in Youth Interaction (Contributions to the Sociology of Language [Csl]) (en Inglés)

Dwi Noverini / Ewing, Michael / Manns, Howard Djenar (Autor) · De Gruyter Mouton · Tapa Dura

Style and Intersubjectivity in Youth Interaction (Contributions to the Sociology of Language [Csl]) (en Inglés) - Dwi Noverini / Ewing, Michael / Manns, Howard Djenar

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Reseña del libro "Style and Intersubjectivity in Youth Interaction (Contributions to the Sociology of Language [Csl]) (en Inglés)"

This book examines how style and intersubjective meanings emerge through language use. While numerous studies on youth language focus on face-to-face interaction, this book draws data from conversation, e-forums, teen fiction, and comics to offer an integrated account of language change in a community in flux.

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