Compartir
Reviving Gramsci: Crisis, Communication, and Change (Routledge Research in Cultural and Media Studies) (en Inglés)
Marco Briziarelli Susana Martinez Guillem (Autor)
·
Routledge Chapman Hall
· Tapa Dura
Reviving Gramsci: Crisis, Communication, and Change (Routledge Research in Cultural and Media Studies) (en Inglés) - Marco Briziarelli Susana Martinez Guillem
$ 2,698.55
$ 5,397.10
Ahorras: $ 2,698.55
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 27 de Junio y el
Martes 09 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Reviving Gramsci: Crisis, Communication, and Change (Routledge Research in Cultural and Media Studies) (en Inglés)"
Engaging debates within cultural studies, media and communication studies, and critical theory, this book addresses whether Gramscian thought continues to be relevant for social and cultural analysis, in particular when examining times of crisis and social change. The book is motivated by two intertwined but distinct purposes: first, to show the privileged and fruitful link between a "Gramscian Theory of Communication" and a "Communicative Theory of Gramsci;" second, to explore the ways in which such a Gramscian perspective can help us interpret and explain different forms of political activism in the twenty-first century, such as "Occupy" in the US, "Indignados" in Spain, or "Movimento Cinque Stelle" in Italy.