¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Rethinking the Curriculum: The Epistle to the Romans as a Pedagogic Text (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
409
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9789811089015

Rethinking the Curriculum: The Epistle to the Romans as a Pedagogic Text (en Inglés)

Orlando Nang Kwok Ho (Autor) · Springer · Tapa Dura

Rethinking the Curriculum: The Epistle to the Romans as a Pedagogic Text (en Inglés) - Orlando Nang Kwok Ho

Libro Nuevo

$ 3,452.16

$ 6,276.66

Ahorras: $ 2,824.50

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 69 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 04 de Julio y el Miércoles 17 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Rethinking the Curriculum: The Epistle to the Romans as a Pedagogic Text (en Inglés)"

This book is an inter-disciplinary endeavour. Encompassing education and basic research, it discusses the modular-curriculum embodied in The Epistle from educational, historical, sociolinguistic, anthropological, phenomenological, and non-sectarian perspectives. It shows the cross-boundary philosophical reasoning and pedagogic dimensions of St. Paul as a great teacher and thinker from the Jewish-and-Christian faith. In doing so, this book refocuses academia’s attention on the inevitable antimonic nature inherent in humans’ efforts to create systemic knowledge. Knowledge about the inner aesthetic and volitional-interpretative self – the immanent psychic “I” – and other philosophical aspects of the realm of the transcendental should be rescued from the deepening trends of secularity. Being strong, powerful, productive, and performative should not be taken as the indisputable and exclusive aim of education. Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) do not constitute a sufficient basis for building a better humanity. Education via public curriculums ought to serve both the belly and the mind. Deliberative curricular recalibrations, with rationales for grace, are thus needed for a better future for humanity....This book is relevant for anyone with a core fascination about truths, values, epistemologies, life, spirituality, and holistic human development. It can also be used as a textbook or a reference in a number of fields including counselling, psychology, translation, cultural studies, and theology.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes