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portada Rebuilding Germany: The Creation of the Social Market Economy, 1945-1957 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2008
Idioma
Inglés
N° páginas
332
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.9 cm
Peso
0.49 kg.
ISBN
0521039967
ISBN13
9780521039963
N° edición
1

Rebuilding Germany: The Creation of the Social Market Economy, 1945-1957 (en Inglés)

James C. Van Hook (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

Rebuilding Germany: The Creation of the Social Market Economy, 1945-1957 (en Inglés) - Van Hook, James C.

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Rebuilding Germany: The Creation of the Social Market Economy, 1945-1957 (en Inglés)"

In a nuanced and fresh account, James Van Hook evaluates the American role in West German recovery and the debates about economic policy within West Germany. He examines the 1948 West German economic reforms that dismantled the Nazi command economy and ushered in the fabled "economic miracle" of the 1950s. By abandoning Nazi era economic controls, the West Germans discarded a pre-1945 economic and industrial culture.

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El libro está escrito en Inglés.
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