¡MILES DE LIBROS CON DESCUENTOS, ENVÍO GRATIS Y MÁS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada One Size Does Not Fit All: Equity, Access, PD, and UDL (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
128
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.8 cm
Peso
0.20 kg.
ISBN13
9783639764161

One Size Does Not Fit All: Equity, Access, PD, and UDL (en Inglés)

Hillary Goldthwait-Fowles (Autor) · Scholars' Press · Tapa Blanda

One Size Does Not Fit All: Equity, Access, PD, and UDL (en Inglés) - Goldthwait-Fowles, Hillary

Libro Nuevo

$ 1,100.61

$ 1,834.36

Ahorras: $ 733.74

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Miércoles 03 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "One Size Does Not Fit All: Equity, Access, PD, and UDL (en Inglés)"

Without the necessary training, guidance, and support, currently practicing teachers are faced with a dilemma in creating accessible lessons that meet the needs of all students. Today's modern classroom requires teachers to be flexible and versatile in their lesson plans and instructional delivery. Universal Design for Learning (UDL) is a viable tool to reach all students in today's classroom. Whether or not teachers are able to implement lesson plans that integrate UDL principles in their classrooms requires thoughtful training that will lead to transfer of learning. The effects of teacher training in UDL on lesson plan development of special and general education teachers in a K-5 public school setting were investigated in this book. A descriptive-comparative experimental design with a control group and a treatment group was used for this study. A one-hour training in UDL was introduced to the experimental group. The control group did not receive training. Differences were found between the pretest and posttest measures for both groups. Results suggest that a one hour training in UDL for teachers can lead to improved lesson plans and transfer of learning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes