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portada Modules and Rings (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2008
Idioma
Inglés
N° páginas
464
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 2.6 cm
Peso
0.68 kg.
ISBN
0521063485
ISBN13
9780521063487
N° edición
1
Categorías

Modules and Rings (en Inglés)

John Dauns (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

Modules and Rings (en Inglés) - Dauns, John

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Modules and Rings (en Inglés)"

This book on modern module and non-commutative ring theory starts at the foundations of the subject and progresses rapidly through the basic concepts to help the reader reach current research frontiers. The first half of the book is concerned with free, projective, and injective modules, tensor algebras, simple modules and primitive rings, the Jacobson radical, and subdirect products. Later in the book, more advanced topics, such as hereditary rings, categories and functors, flat modules, and purity are introduced. These later chapters will also prove a useful reference for researchers in non-commutative ring theory.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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