¡MILES DE LIBROS CON DESCUENTOS, ENVÍO GRATIS Y MÁS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Managing Sustainability: First Steps to First Class (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
138
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.0 cm
Peso
0.35 kg.
ISBN13
9781637423622

Managing Sustainability: First Steps to First Class (en Inglés)

John Friedman (Autor) · Business Expert Press · Tapa Dura

Managing Sustainability: First Steps to First Class (en Inglés) - Friedman, John

Libro Nuevo

$ 619.87

$ 1,033.12

Ahorras: $ 413.25

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 23 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Managing Sustainability: First Steps to First Class (en Inglés)"

Managing Sustainability: First Steps to First Class provides a compelling case, real-world examples, and the tools to follow a proven strategy for aligning sustainability efforts with existing organizational priorities.This strategy has taken companies from initial conception to the top of the sustainability rankings. Using examples from leading companies, readers will understand how to build-programs that drive results and enhance reputation.Benefits include enabling companies to attract, hire, retain, and fully engage the best talent, seize the innovation high ground with new and premium products and services, provide access to socially responsible investment capital, implement "best practices," earn license to operate, reduce compliance and regulatory costs, and more.Includes the latest trend to go beyond the organization's own "footprint" to integrate their values into their supply chains and build employee and customer loyalty by empowering these essential stakeholders to live their shared values.Sustainability professionals or business strategists who are seeking to integrate effective programs that match corporate strategy with the purpose and values-driven initiatives that engage employees, build customer loyalty, and improve license to operate will benefit from the author's more than 30 years' experience in corporate communications, business, and corporate sustainability.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes