¡Libros importados con hasta 50% de descuento!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Investigating School Psychology: Pseudoscience, Fringe Science, and Controversies (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032209746

Investigating School Psychology: Pseudoscience, Fringe Science, and Controversies (en Inglés)

Axelrod Michael I.,Hupp Stephen (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Investigating School Psychology: Pseudoscience, Fringe Science, and Controversies (en Inglés) - Axelrod Michael I.,Hupp Stephen

Libro Físico

$ 2,335.49

$ 3,892.48

Ahorras: $ 1,556.99

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 26 de Julio y el Lunes 12 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Investigating School Psychology: Pseudoscience, Fringe Science, and Controversies (en Inglés)"

Investigating School Psychology provides a fascinating exploration of the field of school psychology through the lens of pseudoscience and fringe science. Contributions from leaders in the fields of school psychology, clinical psychology, and education honor the role of science in the field while also exploring and guarding against the harms that pseudoscience can cause.School psychology and, more broadly, the field of education are particularly susceptible to pseudoscience, fads, and maintaining the status quo by resisting the adoption of new ideas. Using an exhaustive review of the current literature, this book discusses various concepts in school psychology that have been largely discredited and many practices that continue to exist with little to no scientific support. Each chapter helps differentiate between dubious and evidence-based approaches while providing a useful resource for practicing school psychologists and educators to distinguish between science and pseudoscience in their everyday work with children. The book's discussion of the harmful nature of pseudoscience in school psychology is inclusive of all students, such as students with disabilities, those diagnosed with neurodevelopmental disorders, those with academic problems, and all other children in schools.Investigating School Psychology is valuable supplemental reading in undergraduate and graduate courses in education and school psychology and is also a beneficial reference for practicing school psychologists to distinguish between science and pseudoscience in their practice.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes