EL HOSTSALE YA ESTÁ AQUÍ - HASTA 80% DCTO Y ENVÍO GRATIS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada interactive multimedia learning environments: human factors and technical considerations on design issues (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Editorial
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
254
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.4 x 17.0 x 1.4 cm
Peso
0.43 kg.
ISBN
3642777074
ISBN13
9783642777073

interactive multimedia learning environments: human factors and technical considerations on design issues (en Inglés)

Max Giardina (Ilustrado por) · Springer · Tapa Blanda

interactive multimedia learning environments: human factors and technical considerations on design issues (en Inglés) - Giardina, Max

Libro Nuevo

$ 2,212.00

$ 4,021.82

Ahorras: $ 1,809.82

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 03 de Junio y el Viernes 14 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "interactive multimedia learning environments: human factors and technical considerations on design issues (en Inglés)"

Multimedia environments suggest to us a new perception of the state of changes in and the integration of new technologies that can increase our ability to process information. Moreover, they are obliging us to change our idea of knowledge. These changes are reflected in the obvious synergetic convergence of different types of access, communication and information exchange. The multimedia learning environment should not represent a passive object that only contains or assembles information but should become, on one side, the communication medium of the pedagogical intentions of the professor/designer and, on the other side, the place where the learner reflects and where he or she can play with, test and access information and try to interpret it, manipulate it and build new knowledge. The situation created by such a new learning environments that give new powers to individuals, particularly with regard to accessing and handling diversified dimensions of information, is becoming increasingly prevalent in the field of education. The old static equilibrium, in which fixed roles are played by the teacher (including the teaching environment) and the learner, is shifting to dynamic eqUilibrium where the nature of information and its processing change, depending on the situation, the learning context and the individual's needs.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes