¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Handbook on Interactive Storytelling (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781119688136
N° edición
1

Handbook on Interactive Storytelling (en Inglés)

Jouni Smed; Tomi Suovuo; Natasha Skult; Petter Skult (Autor) · Wiley · Tapa Dura

Handbook on Interactive Storytelling (en Inglés) - Jouni Smed; Tomi Suovuo; Natasha Skult; Petter Skult

Libro Físico

$ 2,211.56

$ 4,423.11

Ahorras: $ 2,211.56

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 04 de Julio y el Lunes 15 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Handbook on Interactive Storytelling (en Inglés)"

Games are no longer “just” entertainment or simply a leisure activity; multiple platforms that make games available at any moment of the day and connect the player to other players to become a part of a community play a big role in modern society. Interactive storytelling focuses on creating computer systems, where users experience a dramatically compelling narrative that responds to their actions. The objective of this book is to provide readers with a cohesive picture of the research currently being undertaken in interactive storytelling. In addition to the wealth of material, systematic structure, and extensive bibliography, each chapter provides a set of exercises ranging from implementational tasks to open research questions and starting points for further study. The book is also an inspiring source of information for game designers working in the game industry, focusing on the challenges in creating immersive narrative experiences for the player, irrespective of the technical aspects of game production. The case studies presented have been carefully selected with the aim of proposing specific design approaches where narrative is one of the main features of the gaming experience. Therefore, the book is also aimed at gaming industry- experts who wish to tackle the notion of interactive storytelling to its full potential.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes