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portada End of Fashion, The: How Marketing Changed the Clothing Business Forever (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2000
Idioma
Inglés
N° páginas
352
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.4 x 13.4 x 2.1 cm
Peso
0.26 kg.
ISBN
0060958200
ISBN13
9780060958206

End of Fashion, The: How Marketing Changed the Clothing Business Forever (en Inglés)

Teri Agins (Autor) · William Morrow & Company · Tapa Blanda

End of Fashion, The: How Marketing Changed the Clothing Business Forever (en Inglés) - Agins, Teri

Libro Nuevo

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Reseña del libro "End of Fashion, The: How Marketing Changed the Clothing Business Forever (en Inglés)"

A solid, hard-hitting, and uncompromising journalistic look at the fashion industry.The time when "fashion" was defined by French designers whose clothes could be afforded only by elite has ended. Now designers take their cues from mainstream consumers and creativity is channeled more into mass-marketing clothes than into designing them. Indeed, one need look no further than the Gap to see proof of this. In The End of Fashion, Wall Street Journal, reporter Teri Agins astutely explores this seminal change, laying bare all aspects of the fashion industry from manufacturing, retailing, anmd licensing to image making and financing. Here as well are fascinating insider vignettes that show Donna Karan fighting with financiers, the rivalry between Ralph Lauren and Tommy Hilfiger, and the commitment to haute conture that sent Isaac Mizrahi's business spiraling.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
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La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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