CELEBREMOS EL MES DE LAS MADRES CON DESCUENTOS Y ENVÍO GRATIS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Developing Trauma-Responsive Approaches to Student Discipline: A Guide to Trauma-Informed Practice in Prek-12 Schools (Routledge Research in Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
172
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367651589
N° edición
1

Developing Trauma-Responsive Approaches to Student Discipline: A Guide to Trauma-Informed Practice in Prek-12 Schools (Routledge Research in Education) (en Inglés)

Kirk Eggleston; Erinn J. Green; Shawn Abel; Stephanie Poe; Charol Shakeshaft (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Developing Trauma-Responsive Approaches to Student Discipline: A Guide to Trauma-Informed Practice in Prek-12 Schools (Routledge Research in Education) (en Inglés) - Kirk Eggleston; Erinn J. Green; Shawn Abel; Stephanie Poe; Charol Shakeshaft

Libro Nuevo

$ 1,151.85

$ 1,919.74

Ahorras: $ 767.90

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 03 de Junio y el Martes 18 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Developing Trauma-Responsive Approaches to Student Discipline: A Guide to Trauma-Informed Practice in Prek-12 Schools (Routledge Research in Education) (en Inglés)"

Building on comprehensive research conducted in US schools, this accessible volume offers an effective model of school leadership to develop and implement school-wide, trauma-responsive approaches to student discipline. Recognizing that challenging student behaviours are often rooted in early experiences of trauma, the volume builds on a model from the Substance Abuse and Mental Health Services Administration (SAMHSA) to walk readers through the processes of realizing, recognizing, responding to, and resisting the impacts of trauma in school contexts. Research and interviews model an educational reform process and explain how a range of differentiated interventions including Positive Behaviour Interventions and Supports (PBIS), social-emotional learning (SEL), restorative justice, and family engagement can be used to boost student resilience and pro-social behaviour. Practical steps are supported by current theory, resources, and stories of implementation from superintendents, principals, and teachers. This text will benefit school leaders, teachers, and counsellors with an interest in restorative student discipline, emotional and behavioural difficulties in young people, and PreK-12 education more broadly. Those interested in school psychology, trauma studies, and trauma counselling with children and adolescents will also benefit from the volume.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes