Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Debunking the Grit Narrative in Higher Education: Drawing on the Strengths of African American, Asian American, Pacific Islander, Latinx, and Native American Students (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
262
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781032358154
N° edición
1

Debunking the Grit Narrative in Higher Education: Drawing on the Strengths of African American, Asian American, Pacific Islander, Latinx, and Native American Students (en Inglés)

Angela M. Locks (Editor) Rocío Mendoza (Editor) Deborah Faye Carter (Editor) (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Debunking the Grit Narrative in Higher Education: Drawing on the Strengths of African American, Asian American, Pacific Islander, Latinx, and Native American Students (en Inglés) - Angela M. Locks (Editor) Rocío Mendoza (Editor) Deborah Faye Carter (Editor)

Libro Nuevo

$ 802.47

$ 1,459.04

Ahorras: $ 656.57

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 24 de Junio y el Martes 09 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Debunking the Grit Narrative in Higher Education: Drawing on the Strengths of African American, Asian American, Pacific Islander, Latinx, and Native American Students (en Inglés)"

Debunking the Grit Narrative in Higher Education examines pressing structural issues currently impacting African American, Asian American, Pacific Islander, Latinx, and Native American students accessing college and succeeding in U.S. postsecondary environments. Drawing from asset-based work of critical race education scholars such as Yosso, Ladson-Billings, and contributing author Solórzano, the authors interrogate how systems and structures shape definitions of academic merit and grit, how these systems constrain opportunities to attain access and equitable educational outcomes, and challenge widely held beliefs that Students of Color need grit to succeed in college. Dominant narratives of educational success and failure tend to focus mostly on individual student effort. Contributing authors explore the myriad ways that institutional structures can support Students of Color utilizing their strengths through critical perspectives, asset-based, anti-deficit perspectives to access postsecondary environments and experience success. Scholars, scholar-practitioners, students affairs professionals, and educational leaders will benefit from this timely edited book as they work to transform postsecondary institutions into entities that meet the needs of Students and Communities of Color.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes