EL HOSTSALE YA ESTÁ AQUÍ - HASTA 80% DCTO Y ENVÍO GRATIS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Culturally Responsive School-Based Practices: Supporting Mental Health and Learning of Diverse Students (Paperback) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
360
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.6 x 15.5 x 2.1 cm
Peso
0.53 kg.
ISBN13
9780197516928

Culturally Responsive School-Based Practices: Supporting Mental Health and Learning of Diverse Students (Paperback) (en Inglés)

Anisa N. Goforth (Autor) · Andy V. Pham (Autor) · Oxford University Press, USA · Tapa Blanda

Culturally Responsive School-Based Practices: Supporting Mental Health and Learning of Diverse Students (Paperback) (en Inglés) - Goforth, Anisa N. ; Pham, Andy V.

Libro Físico

$ 924.76

$ 1,849.52

Ahorras: $ 924.76

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 28 de Mayo y el Miércoles 05 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Culturally Responsive School-Based Practices: Supporting Mental Health and Learning of Diverse Students (Paperback) (en Inglés)"

As trends continue in U.S. schools toward a more racially, ethnically, and linguistically diverse K-12 student population, school-based professionals have an important role in supporting students' mental health and learning. Practitioners, including school psychologists, school counselors, and social workers, are expected to have the knowledge, skills, and dispositions to provide culturally responsive services with the goal of promoting safe, supportive, and inclusive schools. In Culturally Responsive School-Based Practices, Anisa N. Goforth and Andy V. Pham provide foundational knowledge and practical strategies for conducting culturally responsive assessment and promoting the resilience and well-being of culturally and linguistically diverse populations, including refugee, immigrant, racial and ethnic minoritized students, and English-language learners. The book integrates cultural humility and social justice, and emphasizes positive psychology and collaborative approaches that minimize the use of deficit thinking. With case examples, practical resources, discussion questions, and opportunities to engage in self-reflection or critical reflexivity, educators and practitioners who deliver educational and mental health supports in schools will be able to develop and demonstrate cultural humility, cultural responsiveness, and advocacy within educational settings.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes